Aripioare de pui cu gust de inimă frântă la KFC

Tan Shen este o tânără asiatică de 26 de ani, care trăiește în Chengdu, în provincia Sichuan din China. Într-o zi s-a despărțit de iubitul ei și, în drum spre casă, s-a oprit într-un KFC. Și acolo a rămas! A stat o săptămână întreagă.

Inițial, s-a gândit să intre să mănânce niște aripioare de pui. Adevărul e că și eu mănânc atunci când sunt deprimată sau nervoasă…

„Nu am plănuit să rămân acolo atât de mult timp, vroiam doar niște aripioare de pui. Dar odată ce-am intrat și am început să mănânc, am hotărât că am nevoie de timp să mă gândesc. Nu vroiam să mă întorc acasă unde aveam atâtea amintiri cu el.” – spune Tan Shen.

KFC-ul acela era unul deschis non stop și se lucra în ture, așa că a durat vreo două zile până când angajații și-au dat seama că au o clientă, la rândul ei, non stop. Când au întrebat-o dacă e ok, le-a răspuns că are doar nevoie de timp să se gândească la ceva și a mai comandat niște aripioare și o porție mare de cartofi prăjiți.

Tânăra domnișoară Tan a hotărât să părăsească fast food-ul după o săptămână, când deja presa locală începuse să scrie despre ea. „Și oricum mă săturasem de atâta pui, așa că n-avea sens să mai stau acolo” după cum spune.

Așa că și-a sunat angajatorul și a demisionat (inițial își luase liber din motive medicale) și a plecat la părinții ei din Quingdao.

Angajații KFC îi duc lipsa acum – „Ne-a făcut munca mai interesantă, cu siguranță” spune Jiang Li Lung, de la KFC-ul care i-a schimbat destinul tinerei.

Nu știu dacă povestea este adevărată sau este pur și simplu una de marketing. Nu știu nici dacă e una amuzantă, deși zău că  prima mea reacție a fost să râd. Avem cu toții imprimată genetic o urmă de sadism.

Să fie o poveste tristă? Până la urmă, de ce ar fi tristă? Orice hotărâre necesită un timp de gândire și de cele mai multe ori e nevoie de măsuri radicale ca să poți trece peste tristețe. Și… se poate! 🙂

Aripioare de pui cu gust de inimă frântă la KFC

Lasă un răspuns

