Top publisheri în Social Media

Fractl și Buzzsumo au finalizat în octombrie a.c. un raport prin care au analizat care sunt cele mai discutate publicații în online și cum reușesc creatorii de conținut să-și determine cititorii să le viralizeze articolele. Datele au fost acumulate timp de șase luni și se bazează pe 2,6 miliarde de share-uri pentru 1 milion de articole din 190 de publicații. Acestea au fost urmărite pe cele mai importante cinci rețele sociale: Facebook, Twitter, Google+, Pinterest și LinkedIn.

Concluzii și observații

94% dintre publisherii incluși în acest studiu au avut aproape de 50 de milioane de share-uri

93% dintre publisheri au reușit o medie de 5000 de share-uri pe articol

Câțiva dintre aceștia reușesc performanțe notabile în a-și promova articolele și a genera engagement, dar niciunul nu a reușit să aibă o prezență masivă pe toate rețelele incluse în studiu. De exemplu, BuzzFeed a ajuns la un procent de 15% din totalul share-urilor analizate, dar majoritatea vin de pe Facebook și Pinterest.

Top 5 publisheri pe Facebook, Twitter, Google+, Pinterest și LinkedIn

Fractl and Buzzsumo 2014

Top rețele sociale din punct de vedere al share-urilor

81,9% din share-urile analizate sunt pe Facebook, iar, la o distanță mare, locul doi este ocupat de Twitter cu 8,6% shares.

social-publishers-fractl-071014

Capitolul EMOȚIE

greatesthappiesthilariouscutest sunt cele mai des întâlnite adjective în majoritatea articolelor share-uite;

understandknowprovebelieve sunt cele mai întâlnite verbe în titlurile publisherilor virali în social media, conform studiului amintit;

tonul negativ este utilizat în special în head-urile publicațiilor de știri – CNN, Daily Mail, Fox News, the New York Times, the Blaze, the Guardian, USA Today și Washington Post;

BuzzFeed și Upworthy folosesc un ton neutru, iar Mashable folosește cele mai optimiste, pozitive titluri.

sentiment-publishers-fractl-071014

 

sursa marketingprofs.com

Anunțuri
Top publisheri în Social Media

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s