Sondaj distractiv despre alegerile europarlamentare

Sună un domn, se prezintă bla bla și zice că face un sondaj cu trei întrebări. Bine. Redau pe scurt:
Prima întrebare
– O să mergeți să votați la europarlamentare?
– Nu știu.
– Nu sunteți hotărâtă?
– Nu am spus asta. Nu știu dacă merg sau nu, pentru că nu a început campania electorală. Trebuie să mă convingă cineva, un candidat eventual, să merg, nu? Sau o să fie toți atât de buni, că o să îi și votez. Pe toți!
– Aha… Da, sigur.

A doua întrebare
– Dacă mergeți, ce candidat o să votați?
– Nu știu, pentru că nu a început campania electorală.
– Candidează și Norica Nicolai, Adina Vălean… le știți?
– Poate candidează, dar eu nu știu sigur, până când nu le văd în campania electorală. Și nu e suficient doar să candideze, trebuie să mă și convingă.
– Aha… Da, sigur.

A treia întrebare
– Cu ce formațiune politică o să votați?
– Nu știu, pentru că nu a început campania electorală.
– Și… spuneți că nu știți?
– Nu am spus asta. Spun că trebuie să văd și eu ce programe, proiecte, oameni au aceste formațiuni politice, nu? Candidații lor trebuie să spună ce au de gând să facă în Parlamentul European. Sau nu?

vot

sursa foto joyreactor.com

Sondaj distractiv despre alegerile europarlamentare

2 gânduri despre &8222;Sondaj distractiv despre alegerile europarlamentare&8221;

  1. Anda zice:

    🙂 Amuzant!

    Dintre toti europarlamentarii enumerati, Norica Nicolai este singura care se poate lauda cu faptul ca a fost o ferma impotriva tratatului ACTA, care inseamna mult mai mult decat au putut face politicienii nostri atat in tara, cat si in lume.

    1. 🙂 Multumesc pentru feedback, Anda.
      Sa vedem in campanie ce ne propun candidatii pentru un nou mandat (sau pentru un prim mandat) si sper sa conteze pentru cei care voteaza. Eu astept cu mare nerabdare. 😀

Lasă un răspuns

