Prețuri nesimțite în Piața Domenii

Văd niște fasole galbenă păstăi pe o tarabă. Nu mă omor, dar mă uit la preț, așa, de amorul artei.
50 de lei kilogramul. Da 50, fără virgulă. 50 de lei kilogramul de fasole galbenă păstăi.
– N-ați uitat să puneți o virgulă? întreb.
– Nu, e 50 de lei kilu’.
– Dar de ce e atât de scumpă fasolea asta? E din vrejul lui Jack sau ceva? întreb de tâmpită, având o față de tâmpită, îmi imaginez.
– Păi dintr-un solar întreg, numai fasolea asta a scos-o!
Aș mai fi întrebat cât costă semințele de fasole și detalii despre ce combustibil a folosit să încălzească solarul, dar mi-au făcut cu ochiul niște cartofi noi.
– Bine. Două kilograme de cartofi noi și două legături de ceapă verde. Cât e ceapa? – întreb să mă asigur. Cartofii văzusem că sunt 2,5 lei.
– Un leu legătura de ceapă, deci 52 de lei.
– Poate vreți să spuneți 7 lei.
– Nu doamnă, 52.
– Păi 5 cu 2 nu fac 7? Deja eram nesigură. Poate că în piața asta se socotește altfel…
– De unde 5, poate 50!
– Adică e 25 de lei kilogramul de cartofi noi???
– Da’ ce-ați crezut c-o să mâncați acu’ pe vremea asta cartofi noi și-o să fie ieftini?
cartofi noi si fasole galbena pastai
Rezumat:
Piața Domenii
50 lei kilogramul de fasole galbenă păstăi
25 lei kilogramul de cartofi noi
SVF!
Deși, sincer, merită înjurătura întreagă, neprescurtată!
Românii din piețe merită asta, da! O spun fără menajamente și cu cele mai rele intenții. Acum un an când m-am gândit să iau ceva din piață de la o băbuță, să fac și-un bine, mi-am făcut mie un rău. Deci, treaba aia cu țiganii, cu bișnițarii nu mai ține. Țăranul român din piețele din București e la fel de mafiot!

Prețuri nesimțite în Piața Domenii

Lasă un răspuns

