Ego pe alese

Pentru că ieri am fost rea, dar foarte rea, astăzi mă gândesc să scriu ceva blând. Simt nevoia să mângâi pe cineva pe creștet. Un fursec? Un pupic?

Sper ca astfel să fiu grațiată. Să-mi revin psihologic.

Nu înțeleg deloc cum unii oameni își pot împărți și delimita (și în mintea lor, și declarativ) chestiuni ca:

multiple-personalities– funcții de funcție

– studii de job

– personalități de personalitate

– entități de entitate

Fac un exercițiu de imaginație.

Astazi mergeam pe stradă ca om. Ca pieton, mergeam pe trotuar. Ca șofer, m-am urcat în mașină.

Ca mamă, am cumpărat o pâine. Ca salariat am plătit 0,50 % din salariu pe o pită.

Ca blogger, scriam un articol. Ca om, îmi venea să mă plimb. Dar, ca soție, eram atentă la mașina de spălat.

Și tot exersând… am găsit totuși ceva care poate fi delimitat foarte clar. Doar că nu se potrivește chiar oricui.

Ca român, îmi plătesc taxele și impozitele. Ca cetățean, nu primesc nimic în schimb.

Sau invers. Depinde de context.

Ego pe alese

Lasă un răspuns

