Cât de mult – am așteptat acest videoclip!

În sfârșit!

De dimineață mă tot gândesc cum să vă spun… Pentru mine e o surpriza extrem de plăcută și un cadou așteptat. (cam mult! 😛 )

În sfârșit, după 10 ani de cântări și încântări, Marius Matache este cu un videoclip pe youtube. Un videoclip oficial, nu fragmente din concerte.

Videoclipul piesei Cât de mult este cadoul meu pentru cei care au fost alături de mine în cei 10 ani de scenă.

Îmi place la nebunie că este alb-negru, îmi place că a ales piesa numărul 6 de pe cd-ul lansat anul trecut – HOINAR prin Piața Matache, îmi place că este un clip oficial și nu o înregistrare din concert.

Aștept cu nerăbdare următorul album, anunțat de Make pentru anul acesta (și) într-o seară de miercuri când a venit pe o vreme imposibilă la radio unde am vorbit despre blogging și folk.

Mulțumesc pentru frumosul cadou, Make!

 

Cât de mult – am așteptat acest videoclip!

Lasă un răspuns

