Feline… pisici… mâțe… Oameni?

Pisicile cred că oamenii sunt doar niște versiuni mai mari și mai bolânde ale lor.

Bang! Mi s-au deschis zece cărți în față când am citit intrepretarea unui anume dr John Bradshaw, cercetător, biolog, om cu ștate vechi în ale comportamentului felinelor.

Așadar, madam Sara nu mă pupă, mă linge ca pe-o mâță de-a ei!

Așadar, madam Sara nu are întâmplător coada ridicată când vine să mă salute. Vine așa pentru că zice că-s tot o mâță de-a ei! Cică așa fac ele între ele.

Madam Sara e felina mea. Scuzați, eu sunt felina ei, conform noilor abordări…

Acest domn Bradshaw mi-a devenit foarte simpatic și nu doar din motive de Carrie ( 🙂 ). El mai dezleagă un mister interesant. Se credea că pisica aduce mortăciuni ca pe un cadou pentru stăpânul casei. Ei bine, nu. Pisica vine țanțoș cu prada și-o lasă pe jos, pentru că, de cum intră în casă, își aduce aminte că-i place mai mult mâncărica specială din plicuri și cutiuțe și își abandonează vânatul. Dezamăgiți? Da, și eu.

N-aș putea să continui cu tot ce spune Mr Bradshaw pentru că a studiat comportamentul pisicilor domestice și proprietarilor de pisici mai bine de 25 de ani, dar și pentru că mi-e teamă să mai descopăr cine știe ce despre mine, culmea!

Dar s-a întâmplat ceva și mai și. Răsfoiam netul, fiind pe gânduri vai și-amar. Și chiar când cugetam la: dacă ele zic că și noi suntem pisici, vor încerca să ne domine la un moment dat dacă se vor simți amenințate. Și nu ca până acum. Doar știe toată lumea că de fapt pisica te acceptă în casă și nu invers. Nu! Ceva mai rafinat, mai cu aceleași arme…

Jurnaldemotan.ro!

Ceeee???

Ah, bine că am o Miss, nu e ea!

Dar tot e frichi pentru că, da! E un motan cu blog!!! Atacul a început!

Zice că e încoronat deja împărat și își face singur PR-ul: ”purtător de cuvânt al felinelor de apartament”. Normal, doar nu și-o lua vreun tâmpițel, versiunea mai mare a lui și mai ”pacifistă”… PR-ul se face cu grație felină, dar uneori și cu ghiare ascuțite!

”Înteleg foarte bine comportamentul oamenilor, cu care am învățat să conviețuiesc, dupa ce i-am domesticit și educat.” Noroc că aveam deja deschise cele zece cărți în față! Long live Dr John Bradshaw!

Atât azi, că încep să miaun. Dar mai investighez ce-i cu acest Mikado și vă țin la curent.

Mia… nu! Nu! Nu încă!

Imparatul Mikado

PS: dacă nu vă convine acel ”bolânde” din prima frază, răsfățați-vă cu o ciocolată la plic, cât mai puteți!

Feline… pisici… mâțe… Oameni?

Lasă un răspuns

