Mic dejun bogat în proteine servit pe stradă

Niște organe genitale servite cu năduf pe burta goală, în mijlocul străzii, dimineața, e tot ce-ți poți dori, ca mamă, când îți duci copilul la grădiniță.  Nu mi-au fost servite mie, asta îmi mai lipsea, ci s-au și consumat, căci aveau gura plină, între un biciclist și un șofer de automobil.
Clișeu, știu. De ce oare îmi mai pun problema mereu că ar trebui să se uite și în jurul lor când își iau micul dejun bogat în proteine…
Biciclistul mergea pe mijlocul unei străzi cu sens unic, fiind pe contra sens. Automobilistul vine de pe o străduță pe cea cu sens unic și poc. Se aude tare, dar de fapt lovește doar spatele bicicletei, ușor. Căciula biciclistului rezistă. Putea să fie mai nasol, dar cine se mai gândește la finețuri de-astea?
Cine iese primul și și-o bagă? Automobilistul.
Argumentul biciclistului la ”de ce nu ești băăă atent” a fost – ” e stradă cu sens unic, merg cum vreau”. Biiip!
Nu avea dreptate, evident.
Nu avea nici șoferul cu tona de carne, un bolovan în capul căruia se aude cu ecou și dă cu virgulă orice-ar fi. Pentru că, în locul biciclistului putea să fie un câine, o pisică, un copil (nici nu vreau să mă gândesc, nici nu vroiam să scriu ”copil” aici) și chiar dacă e o stradă cu sens unic, nu poți să mergi cu ochii închiși la volan. Că nici ție nu ți-a luat mămica ta stradă.
Avem doi masculi alpha în mijlocul străzii, pe care, ce să vezi, mai trebuie să circule și alte mașini, și alte biciclete. E, na! Băga-mi-aș!
Ia să mă uit io atent că poate mi-a zgâriat ăsta mașina! ”Să nu pleci nicăieri! Stai aici! Fu**** gura” ș.a.m.d.
M-am bucurat că am avut inspirația să-i pun copilului o geaca groasă. Pentru că are o glugă care i se lipește bine pe cap. Poate n-a auzit tot.
– Mama, hai să fugim. Hai mai repede!… M-am speriat.

Mic dejun bogat în proteine servit pe stradă

Lasă un răspuns

