Fă ceva!!!

Niciodată nu ţip Fă ceva!. Măcar atâta lucru am învăţat din anii mişto de căsnicie. Recunosc, mă distrează când văd la alţii…
Şhhhh 🙂

Da, căsătoria e frumoasă dacă ştii nişte tips and tricks.

Femeiaaa… o să spui. Bine. Ascultă asta, o să-ţi răspund.

– nu ţip, orice-ar fi. Cu răbdare, treci munţii – repetat de 1000 de ori… verigheta rezistă!

– răspund întotdeauna calm şi respectuos la:

Ştii cumva unde e şurubelniţa în cruce?

Mi-ai văzut pe undeva cablul „#¤%&?

O să repar imediat ţeava aia. Ştii unde e cleştele?

Unde-oi fi pus numărul ăla de telefon al instalatorului XYZ?

– chiar dacă nu ştiu ce caut, mă învârt prin casă agitată, căutând cele de mai sus;

– dacă nu se mai poate şi nu se mai poate, cânt.

Ce urmează? Dansul bucuriei! Mă ajută Iulian Canaf, îl ştii de la Vocea României.

Bebeluşilor, dans! (Ups!)

Fă ceva!!!

Lasă un răspuns

