Future of Media

future of media

Tendințe și oportunități în media, mobile și advertising pentru 2014, modul în care consumă românii conținut media, platforme noi și idei inovatoare sunt subiectele principale ale Future of Media, un eveniment interactiv care se desfășoară astăzi, 5 decembrie, la Hotel JW Mariott București.

Statisticile la nivel internațional spun că:

21% dintre utilizatorii Facebook își accesează lunar contul exclusiv de pe dispozitivile mobile.

80% dintre copiii din UK sub 18 ani folosesc o tabletă cel puțin o dată pe săptămână și 41% zilnic.

1/3 familii din UK comunică prin intermediul Internetului în timp ce sunt acasă (ca o alternativă a discuțiilor face-to-face).

65 % din timpul petrecut pe retele sociale se desfășoară în mediul mobil.

38% dintre copii sub doi ani au folosit dispozitive mobile pentru jocuri, pentru a urmări clipuri video și alte activități similare.

30% dintre americani se informează de pe Facebook.

53% este penetrarea Internetului la nivel național și 63% la nivel urban în rândul persoanelor cu vârsta de peste 15 ani, în luna aprilie.

86% dintre românii din mediul urban care utilizează Internetul au făcut și cumpărături online, însă peste 70% plătesc în numerar cand le sosește produsul.

La Future of Media, conferința care a început cu tendințele pieței media și care va continua în paralel cu tendințele din zona de mobile la Future of Mobile, s-au spus și se spun care sunt concluziile pentru piața din România. Puteți urmări, în timp real, conferința pe 2013.futureofmedia.ro sau pe pagina de Facebook . Hashtag-ul oficial este #FutureofMedia.

Insights:

Generația natural born digital va consideta tv-ul o tabletă mai mare agățată de perete. (Dragoș Stanca)

Încă nu există suficientă măsurare și integrare pentru mediul online și TV. (Bogdan Prăjișteanu)

În media exista 3 direcții noi: ecrane mai mari, oportunități noi și mobilul. (Bogdan Prăjișteanu)

În prezent Antena Play are 450.000 de mii abonati de la lansare. (Augustin Roman)

Prime time în online este până în ora 18.00. (Cătălin Clemente, Seenow)

2014 va fi despre convergență, integrare și inovație. (Adrian Boțan)

Second screen pentru SUA înseamnă tablete, pentru România înseamnă PC-uri.

În timp ce se uită la filme 60% dintre români socializează pe Facebook!

Future of Media reunește specialiști din media, telecom, tehnologie, advertising, marketing, dezvoltatori de aplicatii mobile, jurnaliști și bloggeri tech și este un eveniment organizat de Evensys în colaborare cu partenerii principali Microsoft și Nokia.

future of media and mobile

Anunțuri
Future of Media

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s