B 22988 – For girls who ride

Azi e ziua ta. Și o să fie mereu. Chiar dacă peste două zile se fac 365 de când te văd plimbându-te cu caruselul magic printre stele…

”… de fapt, este o minune că nu am murit până acum. Toată lumea se aştepta să mor.” Să mă ierți dacă te contrazic chiar azi, dar… nimeni nu se aștepta ca tu să mori! Așa cum pe tine lumea te făcea să ticăi, tu ne făceai pe noi. Să ne fi gandit că ai putea să mori era ca și cum ne-am fi gândit că rămânem fără motorașul cu fericire. Și totuși, s-a întâmplat. Știu că de fapt s-a întâmplat doar să pleci și să faci ce îți doreai. Zâmbesc mereu când mă gândesc că spuneai ”Cred că dacă este ceva ce știu că nu pot face, dar mi-ar plăcea tare mult să fac, ar fi să conduc. Să conduc o mașină, pe bune. Cred că mi-ar fi plăcut să fiu șofer”. Te și văd! Mă întreb dacă ai fi avut mai multe viteze la minunea aia de scaun cu două baterii, cum ai fi mers. Cred că, oriunde, într-o secundă! Acum, chiar poți să faci asta într-o nanosecundă… te simt, te văd. no 1

Unele lucruri trebuie să se întâmple” este unul dintre motto-urile tale și mă surprind azi repetându-l ca răspuns la întrebarea De ce ai plecat?. Nu am găsit niciun alt argument care să nu mai genereze o altă întrebare…

Nici măcar nu pot să-ți scriu mult aici, pentru că încă sunt obișnuită să vorbim. 😛

:P

De ziua ta, vreau să fac un cadou celor care au nevoie de cuvintele tale. Asta făceai tu – ne ofereai câte un cadou, iar eu trebuia mereu să-mi stăpânesc umirea… de unde mai are, de unde mai poate, cât suflet poate să fie acolo, cât praf de stele?

În 2013 am ales acest dar. Nu se știe niciodată cine ar putea avea nevoie de un gând care face bine. Vine de la Deea, cea care a reușit să învingă până și balaurul cu 7 capete, dușmanul cu ”scări și borduri”.

”Ştiu că uneori lupta cu societatea este îngrozitoare, dar merită.

Am fost şi în alte ţări, acolo eşti tratat cu respect şi ai şi condiţii, dar sincer, nu m-aş muta de aici, m-am obişnuit să lupt, îmi place.

Aşa că dacă eşti, sunteţi sau aveţi pe cineva într-o asemenea situaţie, faceţi tot posibilul să îl introduceţi printre oameni sănătoşi, în societate, în şcoală normală nu specială, la un serviciu, oriunde, numai să nu se izoleze.

Ca viitor psiholog şi persoană cu handicap fizic grav vă spun că acest pas TREBUIE făcut pentru ca acel om să aibă o VIAŢĂ.” – Andreea Mușatescu (Deea, Elfa, Andewoots, OzAness Elfa) născută într-o zi de 24 noiembrie.

deea in baldabaclife

B 22988 – For girls who ride

Lasă un răspuns

