McMicii reloaded

Micul românesc, da acela aproape interzis de UE, a fost lansat într-o formă stilizată de McDonald’s România de 1 mai a.c., țara noastră fiind singura care s-a bucurat timp de câteva luni de acest produs.

Vestea este că McMicii revin.

Campania „Poftiți la McMici” va fi derulată în toate cele 67 de restaurante ale companiei, în perioada 25 octombrie – 28 noiembrie. De azi, poftiți la McMici și Dublu McMici!

La Victoriei (șos. N.Titulescu 4-8), așa cum am aflat aseară (deja?!), este prima locație cu un coffee shop și mai are ceva special – eu o să-i zic un loc de joacă digital. O zonă amenajată cu iPad-uri și prize, un loc unde te poți deconecta fiind conectat. Este primul de gen implementat la Mc, de fapt Mc Victoriei este o locație aleasă de management pentru a testa tot ce aduce nou compania. L-am văzut ocupat și era exact cum mi-am imaginat înainte să se așeze cineva acolo – copii și adolescenți conectați la cele 4 iPad-uri. O variantă pentru părinții care vin cu copii, dar de fapt vor să bea o cafea în liniște. În cazul meu,oriunde merg, primul gând este – ce fac cu copiii? Avantajul aici, știți deja, nu se fumează.

Cei care o să fie mirați că vorbesc despre Mc Donald’s pot sta liniștiți – se poate consuma și o salată, și-o prăjiturică, și-o înghețată, sunt variante ok pentru toate tipurile de consumator.

Revenind, McMicul este de fapt un mic cu muștar și chiflă, un meniu românesc cu care ne-am obișnuit gastronomic și care poate fi o alternativă când e cel mai puțin probabil că o să și avem cum să aprindem grătarul- „ce poftă de mici am!”

McMicii au apărut dintr-o glumă de genul „hai, că numai mici nu faceți la McDonald’s”, glumă care a circulat în interiorul companiei până când a produs, așa cum se întâmplă nu de puține ori cu ofertele cele mai puțin previzibile pentru piață, dar cu impact imediat. S-au vândut la intrarea pe piața românească peste 300.000 de sandvișuri McMici în numai 3 săptămâni.

Poftiti la McMici

McMicii reloaded

Lasă un răspuns

