Dimineaţa, pe răcoare

 

Mi-e rău!

Întâi pentru că era (indirect) să omor un porumbel şi apoi pentru că am văzut un şofer care a oprit maşina până i-am făcut eu semn că e ok să plece.

Plimbare cu câinele. Înainte de poartă, dau drumul mai lejer lesei. Îi place să o ia el înainte, bucuros că recunoaşte locul de unde a plecat. Pe trotuar se plimba şi-un porumbel. Ghinion! Toby l-a văzut şi s-a dus repede să-l salute. Porumbelul nu era de-ăla care propovăduieşte dragostea între specii, şi-a zburat brusc. Drept în portiera unei maşini. Ameţit, s-a ridicat şi-a început să meargă pe şosea. Doar că venea o ditamai duba.

Duba a oprit!

Şoferul a oprit maşina când şi-a dat seama că e un porumbel dedesubt!!! Se uita la mine, eu la porumbel cu mâna ridicată a „Stop! Stai că nu e gata!”. Am urmărit cum porumbelul a ieşit şi s-a adăpostit sub o maşină parcată pe partea cealaltă şi i-am făcut semn şoferului „ok, cale liberă”. Parcă eram în conspiraţia „Save a life, save the world”! A plecat uşor, fără să-l sperie. Doamne ajută!

După câteva momente de revenire din ameţeală, porumbelul a ieşit de sub maşină şi şi-a luat zborul.

Gata, „broblem” solved. Vezi măi Toby, că era să produci o catastrofă!

Să trăiască domn’ şofer!

Mi-am revenit!
animated doves photo: Birds Doves Feed Feeding  smiley smilie smileys smilies icon icons emoticon emoticons animated animation animations gif gifs th44a6bcba4130c407742fb20a9225212d.gif

Dimineaţa, pe răcoare

Lasă un răspuns

