Sunt în gaşcă, în sfârşit!

După trei ani de facebook s-a întâmplat şi la mine minunea. Aleluia! A apărut acest mesaj, de la un… domn:

Hi, My name is Daniel. I’m new on Facebook, I was searching for a business associate when your profile came up and I like your beautiful smile and I was moved, so I decided to say Hi, maybe we could become friends and know each others more. I just made a Facebook profile and new to internet.

Toate prietenele mele trecuseră prin aşa ceva, numai eu NU! Aproape că mă păştea depresia, ce să zic.

De la parteneră de afaceri, omul a trecut rapid la zâmbete şi prietenie, semn că nu pierde timpul sau că nu e foarte hotărât. Mi-a adus aminte de era Hi5. Şi am zâmbit, cu zâmbetul meu beautiful. Sunt în gaşcă, în sfârşit!

 

PS. La mesaje, lângă Inbox, se află o secţiune Other. E, acolo e bairam! Check it!

other

Sunt în gaşcă, în sfârşit!

Lasă un răspuns

