Mii de tunete şi fulgere! “Ursul, pus pe fugă de un politician”

Aşa suna titlul unei ştiri văzute azi-noapte. Fără “mii de tunete şi fulgere”, asta am zis-o eu.

În imaginile de început vedeam un om, bărbat, cu o mână în bandaje, pe un pat de spital, lângă el având o noptieră pe care zăcea nelipsitul borcan cu compot. Era hâtru când povestea întâlnirea cu ursul, e drept. L-am dat pe mute.

A aparut şi ilustraţia materialului. Nu, nu era cu imagini surprinse din evenimentul care-l adusese pe om la spital. Şi-atunci, de ce avea materialul ăsta nevoie de ilustraţie?

Imaginile arătau altceva.

Erau cu un fel de parodie (credeam atunci) în care vedeam o luptă trucată între un om şi un urs brun, cu figuri de karate, lupta care se termină apoteotic cu un şut în zona sensibilă a ursului. Ocazie cu care am aflat că ursul era mascul.

Evident că n-am putut să ascult ce spunea omul ăla! Eram setată pe imaginile din ilustraţie! Vroiam să văd cum e lupta aia! Mai ales că mi se părea cunoscută!!!

  1. De ce m-ar interesa că un român din Cuca Măcăii s-a întâlnit cu ursul şi a ajuns la spital? Era politician? Am uitat deja.
  2. Dacă vreau o ştire care să mă facă să plâng şi să conştientizez pericolul din pădure, nu pun ilustraţia funny. Dăăă!
  3. Dacă vreau o ştire funny, nu-l arăt pe om pe patul de spital! Îl scol măcar în fund şi-l pun să povestească amuzat ce-a păţit. Şi pun un titlu de-ăla, nu ştiu… “Ursul păcălit de Moromete”… sau aşa ceva.

Din ştirea respectivă nu am înţeles nimic pentru că:

– n-am putut să-l ascult pe om, fiind furată de imaginile din ilustraţie (care mi-au mâncat ficaţii, pentru că eram sigură că le ştiu de undeva);

– m-am uitat la fazele amuzante şi-atât. Politicianul mai bine mânca puţin compot, era un breaking news măcar.

Mai degrabă mi-a rămas în minte clipul luat de pe youtube (fără să se specifice asta, of course). Şi, surpriză! Clipul era de fapt  unul comercial, pentru niste conserve cu somon!

Ori eu sunt plecată şi nu mai stie montajul ce vrea corespondentul din teritoriu. Ori eu nu sunt plecata şi asta era reclamă mascata!

Aşa NU!

(Nu zic la ce televiziune, că am nişte prieteni pe-acolo care n-au nicio vină, sunt sigură. Şi oricum, scopul nu e să mă iau de o televiziune, scopul e că vreau să zic.)

Clipul în măreţia sa, aici:

Îl ştiai şi tu, nu?

Mii de tunete şi fulgere! “Ursul, pus pe fugă de un politician”

Lasă un răspuns

