Bucureşti, capitala ţării… eşti!

Acum câteva zile am scris o postare care descria „evenimentele” de pe str. Petru Rareş din capitală – Bucureşti, capitala ţării… eşti?

Probabil observaţi că a dispărut semnul întrebării şi a răsărit cel al exclamării.

A doua zi, dupa ce am trimis şi un mail adresat Primăriei Sectorului 1 şi am scris şi pe blog, au început să se mişte lucrurile. Primul pas a fost că s-a curăţat strada şi că s-au semnalizat gropile.

Astăzi văd că se astupă gropile cu ciment.

Ba mai mult, chiar am primit un răspuns, nu doar coerent, din partea primăriei. Îl redau:

„Stimata Doamna,

Urmare a  petiției dumneavoastră adresată Sectorului 1 al Municipiului București vă informăm că aceasta a fost înregistrată sub numărul 20732 din 24.07.2013 și redirecționată în original spre soluționare, conform prevederilor OGR 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, modificată și completată cu Legea 233/2002, la Direcția Poliția Locală Sector 1 din str.Prometeu nr.26, telefon 021/232.54.59. în ale cărei atribuții intră soluționarea problemei semnalate de către dumneavoastră, și de unde urmează să primiți răspuns în termenul legal.

Cu stimă,

Cristina Ecaterina Sârb

Șef Serviciu Registratură, Relații cu Publicul”

Sincer, în revolta mea din momentul în care am trimis acel mail cu fotografii, nu mi-am dat seama că practic fac o petiţie. Era doar un nerv care se zbătea în neputinţă.

Ei bine, da! Sunt mulţumită de faptul că am primit un feedback, de faptul că vad că se mişcă lucrurile şi că mi s-a răspuns solicitării nu doar în scris. Mulţumesc Primăriei Sectorului 1! Deci, se poate!

Voi? Aveţi şi voi de lăudat pe cineva?

PS: revin cu fotografii după ce se încheie lucrările.

Bucureşti, capitala ţării… eşti!

Lasă un răspuns

