Un tip simpatic m-a întrebat de Enel. Compania Enel.

Primesc ieri un telefon:

…muzică…

– Alo! Bună ziua sunt (…) şi aş vrea să vă reţin cîteva minute pentru a-mi răspunde la un chestionar privind serviciile Enel.

ENEL???

Hai că o să mă distrez, parcă văd!!!

– Cum să nu, spuneţi!

– Aveţi o sesizare făcută în data de 13 iunie, aţi fost mulţumită de cum a fost făcută? sau cam aşa ceva, eu asta am înţeles…

– Sigur! Am fost mulţumită să sun şi să fac o sesizare… Nu am fost mulţumită de cum s-a finalizat!

Bla bla bla… nu înţelegeam care e scopul chestionarului şi întreb:

– Dar pentru ce faceţi acest sondaj? Care e scopul, că nu înţeleg?

– Vrem să vedem dacă sunt clienţii mulţumiţi de preluarea sesizărilor.

– Aaaaaaaa, adică dacă sunt mulţumită de call center? încep deja să rad… Puteţi să bifaţi vă rog NU la toate întrebările, în cazul ăsta. Să vă şi explic, că-mi sunteţi simpatic şi-mi dau seama ca n-aveţi nicio vină.

Zâmbeşte şi el.

– Poate ar fi mai bine să internalizaţi acest serviciu, pentru că de fiecare dată când fac o sesizare la call center şi echipa ajunge târziu, oamenii ăia îmi spun că atunci i-a anunţat call center-ul!

– Da. Sigur… zâmbeşte. Continuă:

– Consideraţi că este facilă realizarea unei sesizări?

Ă?

– Da, sigur că este facilă, adică am dat un telefon, doar atât! Cine a făcut acest chestionar, nu vă supăraţi? :)))))

– Deci bifez da?

– Da, sigur!

– Sunteţi mulţumită de serviciile oferite după ce aţi făcut sesizarea?

– Cum să vă răspund, în procente, pe o scală de la 1 la 10 sau cum?

– Aaaa, de la nemulţumit la foarte mulţumit.

– Şi între ele, ce avem?

– Neutru.

– Bine, băgaţi neutru atunci!

– Dacă de mâine ar apărea o nouă firmă, care ar practica aceleaşi tarife ca Enel, aţi face un contract cu aceasta şi aţi renunţa la serviciile Enel?

Pe-asta am reţinut-o exact!

– Ah! În sfârşit o întrebare! Aţi păstrat-o la final special, nu-i aşa?

Deja râdem amândoi.

– DA! Imediat! Pe loc! Bifaţi da, vă rog!

– Vă mulţumesc pentru amabilitate.

– Şi eu. Mi-a făcut mare plăcere, chiar a fost foarte amuzant, zău! Nu cred că sunt singura care a zâmbit (cel puţin) pe parcursul acestui chestionar.

– O zi bună.

Au fost mai multe întrebări, desigur. Am închis şi am râs. Mult! Nici acum nu-mi dau seama dacă a fost o farsă ori ba. Dacă a fost, a fost bună!

 

Un tip simpatic m-a întrebat de Enel. Compania Enel.

Lasă un răspuns

