Puţin Putin

De fapt, vroiam sa am şi eu fotografia asta pe blog. Nu e BESTIALĂ???

Putin / AFP / Mediafax

AFP spune că “preşedintele rus, Vladimir Putin, obişnuit cu experienţele extreme, a efectuat luni o scufundare în Marea Baltică la bordul unui batiscaf pentru a inspecta epava unei nave eşuate în 1869, potrivit unor imagini ale postului public de televiziune.” Eu am văzut ştirea pe Realitatea.net

Având în vedere că Putin, prin 2011, s-a prostit cu nişte amfore, mă întreb dacă nu e vreo păpuşă sau vreo hologramă pe-acolo, prin capsulă. Pe de altă parte, ştim şi noi că după un divorţ, orice bărbat simte nevoia să fie zmeu sau rechin (tot aia!). (scuuuuuuuuzeeeeeeeee exemplarelor pe cale de dispariţie care nu).

Daca dormiţi cu poza voastră sub pernă, trimiteţi un sms la 8989NARCIS şi câştigaţi o scufundare veşnică. Tastaţi 1 pentru Marea Baltică, tastaţi 2 pentru Oceanul Indian, 3 pentru Marea Neagră şi 4 pentru Doamne-ajută!

Puţin Putin

Lasă un răspuns

