Hai la Meze!

Citeam ieri că ne aşteaptă un început de săptămână cu fluctuaţii de presiune atmosferică. Fix ce-i trebuie unui meteosensibil. Eu fac parte din gaşca asta (de meteosensibiloşi) de când m-am nascut, aia e!

Drept urmare, am început săptămâna într-o confuzie totală. Aud ce-mi spui, dar cred că o să procesez mai pe vineri, aşa…

Aveam şi eu o treaba azi. Trebuia să merg să întâlnesc nişte oameni frumoşi şi fotografiile lor. N-am ajuns… Dar, nu mă las! Săptămâna asta, fac cumva şi măcar fotografiile le văd. Să vă spun de ce era important.

Este vorba de deschiderea expoziţiei cu prima aventura de fotografie instagram din România – TFB4 (Tabăra de Fotografie pentru Bloggeri 4), o tabără organizată de Foto Union Cristian Şuţu şi Radu Bădoiu.

tfb 4 expo afis

De astăzi, la Taverna Meze din Centrul Vechi, puteţi admira instagramele celor 16 bloggeri participanţi în TFB4 din Thassos, expuse în printuri de 40×40 cm. Cei 16 sunt: Costin (Socrate) Cocioabă, Alexandru (Aristotel) Negrea, Cosmin (Zenon) Tudoran, Anca (Epicur) Duma, Ruxandra (Democrit) Melinte, Dan (Anaximandru) Dragomir, Radu (Aristip) Bădoiu, Cristian (Heraclit) Şuţu, Maria Cristina (Melissos) Gânj, Oana Andreea (Gorgias) Baba, Alexandru (Philolaos) Damian, Lori (Anaximene) Alexe, Toma (Xenofan) Nicolau, Andreea (Parmenide) Burlacu, Carmina (Leucip) Niţescu şi deloc în ultimul rând, Ariel (Pitagora) Constantinof, cel care a şi câştigat un premiu important în tabără.

De la TFB4 până azi s-au mai întâmplat şi TFB5 şi Tabăra de fotografie şi legende dacice Călare în Carpaţi.

Programul de la Meze Taverna este: Luni – 11.00 – 24.00  /  Marţi – Duminică – 10.00 – 02.00, iar harta o gaseşti aici.

 

Imagine

Lasă un răspuns

