Plec în tabără la Pârâul Rece!

Sună ciudat, nu? La 37 de ani, chiar şi eu m-aş aştepta să spun că-i trimit pe copii în tabără. Ei bine… nu. Merg eu.

Anul acesta am început la Radio România 3Net un talk-show, MediaSfera, care se difuzează în fiecare miercuri de la ora 21,00, exceptând perioadele de concediu, când puteţi revedea emisiuni pe care le-aţi ratat sau chiar v-au plăcut (sper!). La MediaSfera aţi putut vedea şi o să mai vedeţi şi ascultaţi oameni activi în online, în social media, bloggeri, antreprenori în web 2.0 sau mobile, advertising online. Am ajuns şi la evenimente despre care aţi putut citi şi pe piticu.ro (mulţumesc!) şi evident, curiozitatea creşte, întrebările sunt şi mai multe, dorinţa de a şti creşte şi ea, pentru că şi zonele despre care încerc să vă vorbesc la radio sunt în continuă dezvoltare, iar dacă nu ţii pasul, pierzi foarte mult.

Într-una din ediţiile MediaSfera am vorbit despre evenimentele şi campaniile Biz, avându-le invitate în studio pe Marta Uşurelu – redactor şef Revista Biz şi Roxana Memetea – managing partner DDB România, subiectul principal fiind atunci campania „Susţinem inovaţia”. Tot în acea zi, s-a anunţat şi cea de-a patra ediţie Social Media Summer Camp. Evident că, în secunda când anunţul a fost făcut, mi-a încolţit un gând „extravagant”, acela de a face o investiţie în zona profesională, dar şi un regret „a patra ediţie şi eu n-am fost până acum???”.

Punctul pe i a fost pus, l-am aşezat corespunzător în formularul de înscriere şi iată că de mâine (4 iulie) până duminică (7 iulie), voi fi la Pârâul Rece, alături de companii, bloggeri şi minunata echipă Biz, la cea de-a patra ediţie Social Media Summer Camp (#bizsmscamp).

Mă aşteaptă trei zile de conferinţe, workshopuri, traininguri şi, ce îmi place mie cel mai mult, networking cu oameni performanţi, creativi şi buni comunicatori din online-ul românesc. Practic, voi îmbina utilul cu plăcutul, chestiune de bază în meseria mea, azi. „Să vorbim, să învăţăm şi să cunoaştem cei mai influenţi oameni din domeniu” aşa cum ne propune Biz, aşa încerc să vă propun şi să fac şi eu. Şi asta e doar o mică parte din plan.

Poate aţi aflat deja de pe bloguri mai cunoscute şi din Revista Biz care este compania în care mă voi afla timp de trei zile, dar un refresh nu strică niciodată:

Companii: Fashion Days, Staropramen, Renault, Wanted Transformation Consultancy, TNT Romania, Marks, Unicredit, Danone, Cora, Băcănia Veche, Ascelis, Springer&Jacoby, Respect Media, Unilever, Mosaic Works, Frank Communication, Caroli, Etarget, Avon si Orange.

Agenţii interactive: Digital Star şi WebDigital

Director de creaţie – Mihai Gongu, GMP

Agenţii de comunicare: Premium PR, Golin Harris, GMP, Antonescu PR& Consulting, The Practice, Image PR şi Ogilvy PR.

Bloggeri: Cristian China Birta, Cristian Manafu, Ruxandra Predescu , Costin Cocioabă, Dan Dragomir, Victor Kapra, Gabriel Oana, Radu Dumitru, Cristi Dorombach, Alexandru Negrea, Adrian Ciubotaru, Dragos Schiopu, Marius Matache,Ionut Tecuceanu şi Andrei Cismaru.

Programul, agenda completă a acestor zile o puteţi găsi aici.

Mai e nevoie să vă spun că veţi fi şi voi cu mine? Sper că ştiţi deja! Iar dacă aveţi alte planuri pentru zilele astea, tot nu scăpaţi, pentru că la MediaSfera, pe Radio România 3Net (în fiecare miercuri de la ora 21,00) îi veţi cunoaşte pe cei pe care nu i-aţi văzut şi ascultat deja la Postul Public de Radio online şi veţi afla în continuare tot ce se poate afla într-un talk-show de 60 de minute legat de evenimente, tendinţe şi mainstream în web 2.0 românesc. Aveţi întrebări? Mă găsiţi la radio, pe facebook sau aici. Şi în tabără!

 

Plec în tabără la Pârâul Rece!

Lasă un răspuns

