To click or not to click?

Plouă şi mă plictisesc. Şi alţii se plictisesc, nu-i bai!

Gândul (News/Media Website) încearcă să-şi atragă „fanii” de pe facebook, pe site, aşa:

gandul fb

Ar fi trebuit să zic „Ia mă, de ce nu moare ăsta?”, ştiu! Dar n-am avut timp, mă jur! (Oh!)

Pentru că…

Peste câteva minute, apare altceva.

gandul fb 2

Ar fi trebuit să zic ” Ia mă, ce zic ăştia de la The Sunday Times în Gândul?”, ştiu. Dar mi-a fost frică. Dacă pierd următorul subiect??? (Oh?)

N-am citit şi comentariile. Sunt aceleaşi. Şi nu sună bine deloc. Cu toate astea… situaţia e sub control. Adică la fel. Păcat. Citesc gandul.info, dar nu ajung acolo de pe facebook, niciodată.

Dacă, totuşi, curiozitatea n-a omorât pisica, aveţi linkul aici: Nelson Mandela nu moare „pentru că sufletul său nu este împăcat”. Ups! Am dat titlul din casă! Vai, vai!

Nu sunt rea, dar vreau să zic: ANTI – CLICK! Pentru că se poate!

PS:  Senzaţional! Post-ul ăsta e plin de linkuri! To click or not to click?

To click or not to click?

Lasă un răspuns

