Bang Bang – Bullet to the Head

Am văzut filmul Bullet to the Head. Normal că nu am avut cine ştie ce aşteptări, sinceră să fiu m-am uitat pentru că eram curioasă, un fel de… “ia să vedem ce mai face tataie Stallone.” Are 5,8 pe IMDb, atât şi merită. Dar, dacă sunteţi curioşi/curioase, arată bine “moşulică”, e simpatic şi are acelaşi mers adorabil. 🙂

Buuun.

De ce vă spun asta.

Mi-a rămas în minte ceva din film. O replică. Şi m-a pus pe gânduri. Niciodată n-am intrat în mintea interlopului în costum de firmă, şmecherului de azi, ca în momentul ăsta din film.

bullet to the head

Tradusă mai quote gen, ar fi aşa: “ Niciodată să nu ai încredere în oamenii cărora nu le pasă suficient de mult de bani.” O spune dl din imagine, adică mafiotul, personajul negativ, omul negru. La sfârşitul vieţii lui în film, când s-a lăsat cu bang-bang, mai zice o dată:

bullet to the head 2

Filmul e din 2012. Replica e dintotdeauna şi va fi întotdeauna. Vorba unui prieten, “mi s-au deschis 10 cărţi în faţă!”.

Bang Bang – Bullet to the Head

Lasă un răspuns

