Norocel!

Citeam la Simona Tache, nu mai ştiu dacă era pe blog sau pe facebook, despre numele ciudate, amuzante. Nu pot să scotocesc acum prin jurnalul roz şi nu numai, că n-am puterea doar să răsfoiesc titluri. Când intru acolo – citesc, iar de data asta chiar vreau să-mi păstrez ideea. Am pus linkul, să încercaţi voi.

Am şi eu o întâmplare.

Ieşeam din casa mamei, într-o seară. Dau nas în nas cu vecina mea. Era însoţită de un domn. Întind mâna.

–          Maria, bună seara.

–          Norocel.

–          Aaaa, ok, norocel atunci! – o fi vreo modă cool ceva şi asta, n-o să mă fac de cacao, zic în gând.

–          Nuuu, Norocel!

–          Păi da, norocel. – mai întind mâna o data

–          Nu! Ăsta e numele meu, ca al tău, Maria!!!

Aaaaa! Pardon, scuzaţi, bonsoir! And pardon my French!

Şi dacă tot m-am pus pe povestit, mai am una. Reală, dar cu personaj fictiv. Mă fâţâiam cu mama prin Radioteleviziunea Română. Eram mică, mă mai lua mama la serviciu cu ea. Şi, fiind anii ’80, se mergea mai mult pe scrisori de la ascultători, emisiunile nu prea erau în direct, cu telefoane. Cred că nu erau deloc. Mă lasă memoria, dar nu asta e ideea. Şi, mama avea un coleg foarte haios, care mai scria şi pentru alţii. Adică, pe şleau, îşi trimitea singur scrisori. Nu era unicul, asta mi-aduc aminte. Pentru că folosise toate numele normale posibile şi pentru că, poate ştiţi, singura metodă de defulare era să mai strecori şopârliţe, a semnat una fix aşa: Fănel Turbatu de la Bălăceanca!

Hai norocel, să aveţi o zi bună!

Norocel!

Lasă un răspuns

